Everything about بیماری زونا نهفته

Wiki Article

سلامت و بهداشتبیماری ها و راه درمانزونا، علائم و درمان آن

● مانند سایر نواحی بدن، زونا بر روی باسن ممکن است علائم اولیه مانند گزگز، خارش یا درد را ایجاد کند.

داده‌های گزارش شرح می‌دهند که اگر آتش‌بس برقرار نشود و کمک‌های امدادی به نوار غزه سرازیر نشود، قحطی چگونه ممکن است در هشت هفته آینده رخ دهد.

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل پاسخی موجز به انتقادهای تند اسرائیل داشت.

كلروفوم بقایای صابون، روغن و سلول ‌های مرده پوست را حل می‌ كند و به این ترتیب آسپیرین می‌ تواند به درون لایه ‌های پوست نفوذ یابد و از انتقال درد توسط پایانه‌های عصبی جلوگیری كند.

آمریکا: عملیات نظامی محدود در رفح می‌تواند رهبران باقی‌مانده حماس را از بین ببرد

مادرش گفت: «دخترم نمی‌تواند حرکت کند. او کم خون است، همیشه در خواب است و هیچ چیز مغذی برای خوردن وجود ندارد.»

در واقع موقعيت‌هاي استرس‌زاي زيادي وجود دارد که مي‌تواند باعث آسيب رساندن به سيستم ايمني بدن شود.

دردی‌ كه‌ پس‌ از پاك‌ شدن‌ بیماری زونا به انگلیسی چیست تاول ‌ها باقی‌ می ‌ماند را خیلی‌ مشكل‌ می توان‌ درمان‌ كرد و متأسفانه‌ هیچ‌ راه‌ قطعی‌ برای‌ درمان آن  وجود ندارد.

«من فقط می‌توانم بگویم که واقعیت‌های جاری به خودی خود گویا هستند... من می‌دانم که این کمک‌ها باید بررسی شود اما نمی‌شود که این کار روزها به درازا بکشد.»

پس از ماه‌ها هشدار، یک گزارش تازه مورد تایید سازمان ملل با ارائه شواهد آماری محکم نشان داده که فاجعه انسانی در غزه به یک قحطی انسان‌ساخته تبدیل می‌شود.

دومین عارضه جانبی شایع و شدید ناشی از بیماری زونا، بروز عفونت باکتریایی در پوست ناحیه‌ای از بدن است که تاول‌های زونا در آن قرار داشته است. خود این عفونت‌‌ها می‌تواند منجر به بروز عوارض شدیدتری از قبیل قانقاریای سطحی و زخمی شدن پوست شود.

* تشخیص‌ معمولا تا زمان‌ بروز بثور پوستی‌ امكان ‌پذیر نیست‌.

داروهای والاسیکلوویر و فامسیکلوویر هم در درمان این عارضه مؤثر هستند. هنوز ثابت نشده است که داروهای استروئیدی سیستمیک در درمان علائم زونا تأثیری داشته باشند.

Report this wiki page